čtvrtek 4. ledna 2018

Unenveloping: NerdyPost - Harry Potter bookmarks

Je zkouškový a já jsem ráda, že mám tak akorát čas dýchat. Přečtu asi tak kapitolu před spaním, abych se trochu odreagovala, a na nic jiného není moc čas. Mám v plánu (jako všichni) sepsat nejlepší a nejhorší knížky za minulý rok - až někdy bude čas, seznamy už mám, jen to prostě sepsat.

Takže i proto, aby to tady neleželo úplně ladem, přicházím s takovým prapodivným článkem. Není to unboxing, protože to nepřišlo v boxu ale v obálce. A nepíšu to jenom proto, abych něco napsala, ale taky proto, že si myslím, že je to něco, co by Vás mohlo zajímat, co by se Vám mohlo líbit.

Objednávala jsem si speciální "box" od NerdyPost, který byl celý tématicky laděný na téma Harryho Pottera. Zatím jsem si od NerdyPostu nic nekoupila, hlavně kvůli poštovnému. U těchto oboustranných záložek bylo poštovné zdarma a cena nebyla tak zlá. Tuším, že to bylo 16 dolarů, což je na záložky celkem dost, ale řekla jsem si, že jsou oboustranné a budou v dobré kvalitě, tak to za to stojí.

Stálo?





Abych pravdu řekla, tak jsem z toho byla trošku zklamaná. Hlavně asi z výběru jednotlivých citátů.

Bylo tam osm záložek, jedna byla taková úvodní, z jedné strany bylo "Nerdy Post" a z druhé tento citát. Ta se mi moc líbí, jak to tam zvládla poskládat a napsat a jak to k sobě všechno krásně ladí.


Z prvního dílu byl vybrán tento citát - ten se mi také moc líbí. Neville je jeden z mých oblíbenců - i když tohle řekl Brumbál, ale bylo to o Nevillovi.


Tady už se mé nadšení začalo trochu vytrácet. Buďme upřímní, tohle by si kdokoliv mohl udělat doma. Neříkám, že to není hezké, to je, ALE.


Opět stejný případ jako u předchozí. Navíc nejsem úplně nadšená z výběru citátu. Siriuse mám sice ráda, ale myslím, že šlo vybrat něco jiného, nějaký hezčí citát.


Já vím nevím. Na jednu stranu je to super, protože Moody, ALE. Líbí se mi ty dva odstíny černé a Moodyho oko, ale celkově ten citát se mi prostě nelíbí, nic moc mi neříká a nijak mě neoslňuje.


U páté záložky se mi sice líbí vybraný citát, protože ukazuje na to, jak skvělá McGonagallová vlastně je, ale to provedení mě nijak nezaujalo.


Ani šestá záložka mě nijak neoslnila. Je to hezký, ale není to nádherný. Citát je pěkný, ale nevím, prostě to provedení mi přijde takové.. já nevím, ne odbyté, ale prostě takové, jako že to bylo dělané za poslední chvíli.


A aby se neřeklo, tak poslední se mi opět líbí.


Z čeho jsem ale naprosto nadšená, je druhá strana záložek. Když je otočíte, tak pak tvoří  obrázek! (Tam mě mírně irituje jen jedna věc a to černá Hermiona, pro mě je Hermiona jenom Emma Watson.)


Suma sumárum jsem ráda, že jsem si tuhle obálčičku koupila. Druhá strana vynahrazuje jakékoliv nedostatky, které jsem si já tam našla. Možná jsem tak kritická i kvůli tomu, že taky dělám lettering, nevím. A asi jsem především měla jinou představu. Jinak já Alexis a její tvorbu obdivuju a zírám nad jejím talentem. Jen tady to mi asi prostě úplně nesedlo. 

Co na to říkáte vy?






3 komentáře:

  1. Záložky vypadají naprosto nádherně. Ale souhlasím,že ta Hermiona... není to ono. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ja osobne by som za záložky asi nikdy peniaze nevyhodila :D Ako chápem, že niektoré dokážu byť fakt pekné, ale podľa mňa je hlúposť kupovať to :D
    Z týchto sa mi páčili viacmenej tie čo tebe plus tá s fialovým nápisom sa mne dosť páčila. A obrázok tiež pekný - mne černoška Hermiona nejak nevadí :D

    http://book--hoarders.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznám se, že vyhodit tolik peněz za záložky...nope, do toho bych nešla. Ráda tvořím vlastní a mám zn ich větší radost než z jakékoliv koupené. Druhá věc - musím ocenit provedení něterých záložek (vesměs s tebou souhlasím) a líbí se mi ten nápad s obrázkem z druhé strany. A ta Hermiona je fakt divná. Stejně tak i Luna - nevím proč, ale připomíná mi Lociku z Na vlásku :D

    OdpovědětVymazat