neděle 29. října 2017

Knížky, co mají nádhernou obálku, ale to je tak všechno

Určitě se vám to taky už stalo. Podívali jste se na obálku a ihned jste věděli, že knížku musíte mít. (popřípadě jste si ještě přečetli anotaci, která byla skvěle napsaná a doťukla vás ke koupi). No a pak jste si knížku přečetli a byl to naprostý propadák.

Vybrala jsem deset knížek s nádhernou obálkou, co mě neskutečně zklamaly. Jaké to jsou?
Výsledek obrázku pro thumbs down gif






Caraval
Ano. Fakt. Tohle byla tak špatná knížka. Fakt nechápu, odkud se vzal ten celý hype a jak z toho někdo může být tak odvařený. Tahle knížka postřádala jak hlavu, tak patu a hlavní hrdinka byla na zabití. Insta love nemohla chybět.


Caraval (Caraval, #1)

Píseň zimy
Jo, i tahle. Asi jsem od toho měla hrozně velký očekávání. Tohle je knížka, která se ze zpátečky přesune na stokilometrovou rychlost během asi tří odstavců a to nedělá dobrotu.

Wintersong (Wintersong, #1)

The Star-Touched Queen
Tohle měla být taková pecka! Indická mytologie, skvělý příběh a ta obálka k tomu! Bohužel jsem většinu času tápala, protože mytologie nebyla vůbec vysvětlená a příběh byl tuctový, nudný a hlavní hrdinka byla na facku.


The Star-Touched Queen (The Star-Touched Queen, #1)

Ivory and Bone
Tohle mě více než obálkou zaujalo anotací - pravěké převyprávění Pýchy a předsudku! No, nechtěj to! A teda popravdě, to fakt nechcete. Plytký a nuda.


Ivory and Bone (Ivory and Bone, #1)

Pasažérka
Tohle je knížka s takovým potenciálem! Cestování v čase v novém konceptu? Pecka! Jen kdyby se to tolik netáhlo a kdyby tam nebylo tolik keců o houslích a muzice. A kdyby tam bylo více děje.


Passenger (Passenger, #1)

Crown's Game
Prý je to perfektní pro fanoušky Hunger Games. Je to zasazeno do ruského prostředí a je tam magie! No. NUDA. Já jsem se tak nudila. Tam se skoro nic nedělo a když už, tak to bylo tak hrozně nezáživně napsané.

The Crown's Game (The Crown's Game, #1)

Smrtná zima
Já se v těhle popiscích hrozně opakuju, ja vím. Ale tohle byla taky děsná nuda. To se táhlo, nebylo to vůbec zajímavé, ani nijak záživné. Prostě takové nijaké nic o ničem.

Smrtná zima


Bestie je zvíře 
Za tohle si asi částečně můžu sama, protože jsem si pořádně nepřečetla anotaci. Čekala jsem něco úplně jiného a pak jsem z toho byla hrozně zklamaná. Byla to nuda, o ději nebyla moc řeč a rozhodně nechápu, jak něco takovýho může být zfilmováno.

The Beast Is an Animal
Prokleté dítě
Tahle nemohla chybět. To bylo takové zklamání! Co to provedli s Harrym? A co to udělali z Albuse? A ta zápletka? To jako vážně? Být Rowlingovou, tak se pod tohle rozhodně nepodepíšu.


Harry Potter and the Cursed Child - Parts One and Two (Harry Potter, #8)



A která knížka s nádhernou obálkou se nelíbila Vám?

15 komentářů:

  1. Super článek, ale knihy sem nechtěla bohužel žádnou, ja bych do takového článku určitě zařadila Selekci...:D

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, ale knihy sem nechtěla bohužel žádnou, ja bych do takového článku určitě zařadila Selekci...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, Selekce mi úplně vypadla :D jak jsem jí už vyřadila z knihovny, takže mi tam naštěstí už neoplenduje :D

      Vymazat
  3. Jak to děláš, že mi vykrádáš nápady na videa? :( :D Jinak je až smutný, jak často se shodujem. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je jedna z věcí, co mě na knížkách dopaluje snad nejvíc.
    U nového Harryho jsem se přesvědčila osobně - to byla opravdu jedna z nejhorších knih, co jsme kdy četla - ale dost mě mrzí Caraval nebo Star-touched Queen, protože na tyhle dvě krásky jsem se vážně těšila. No nevím, uvidíme,jestli jim ještě dám šanci :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíš! Třeba budeš patřit mezi ty, které z toho jsou nadšení! :)

      Vymazat
  5. Největší chybou Prokletého dítěte je to, že to vůbec vyšlo knižně :D Divadelní hra vždycky potřebuje víc přehrávat, člověk by tam tajil dech z takových kotrmelců... ale asi málo který čtenář, se do toho dokáže vžít stejným způsobem, pak je z toho prostě jen příběh přitaženej za vlasy :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych Prokleté dítě potřebovala vidět, abych si ho užila, nechápu totiž, jak se něco takového dalo zahrát. :D

    Ale jinak co se týče tebou zmiňovaných knih, znám jen Smrtnou zimu, ale nečetla jsem ani tu. Takže uf, vyhýbám se špatným knížkám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš štěstí! :D já se bohužel moc často nechám nalákat na krásnou obálku

      Vymazat
  7. Skvělý článek, pobavil i varoval před nudnými knihami :) Četla jsem z nich jen Pasažérku a také mě štvala ta spousta řečí o hudbě a nudný děj. A na Star Touched Queen se chystám právě kvůli té obálce :D Snad to nebude úplný propadák :)

    OdpovědětVymazat
  8. Shodneme se na Caravalu, Písni zimy a Smrtné zimě (ty ostatní jsem nečetla). :) Já bych tam měla ještě Sirénu, ačkoliv u ní jsem z recenzí věděla, že je slabší.
    Jinak jsem v posledním CooBoo blogu zachytila informaci, že budou vydávat Hunted (jako Na lovu), tak jsem zvědavá. Vím, že jsi v recenzi psala, že je to spíš průměr, ale i tak. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, celá Cassová tam patří taky :D
      Jako nebylo to vyloženě zlý, ale na prdel jsem se z toho neposadila :D (a jsem hrozně ráda, že někdo ty moje recenze čte a ještě k tomu si je pamatuje!)

      Vymazat