pondělí 15. května 2017

Tvořím, tvoříš, tvoříme #2

A jsem tu s další várkou knižních záložek a arprintů. Tentokrát jsem spojila dvě návštěvy tiskárny, takže je jich vcelku dost.

Zase musím s extrémním narcisismem říct, že se mi to povedlo. Teda aspoň doufám. Nerada bych si to myslela sama.




Začnu fandomem, který v mé tvorbě v poslední době nepřekvapivě převažuje. A tím je cokoliv spojeného s ACOTARem/ACOMAFem/ACOWARem.

Mám tady všech sedm dvorů (na ty jsem asi nejvíce pyšná).


Se dvory jsem rovnou vytvořila i jména všech z Vnitřního kruhu (? - jak je to v češtině netuším). Vytisklé mám zatím jen tyto dvě, ale namalované a napsané mám i ostatní čtyři.


Pak něco speciálního pro Quacker Candle - je to téma jejího červnového boxu a mě se to tak líbilo, že jsem si ho vytiskla i sama pro sebe. A pokud se Vám povedlo některý z boxů ukořistit, bude tam i tento artprint.


Z naší oblíbené kapitoly jsem si vybrala i něco z části, kterou řekla Feyre.


Taky jsem si udělala něco vyloženě pro mě. Netajím se tím, že Tamlina mám ráda i přese všechno co se stalo (a nestalo).


A poslední Maasovské záložky jsou tyto tři. I když vlastně jen jedna. Nedokážu se rozhodnout, která barva se mi nejvíc líbí.. Co si myslíte vy? Která je nejlepší?


Zároveň jsem si i doplnila svou kolekci Kostičase o Paige (Warden tak má konečně svůj protějšek).


Vytiskla jsem si některé české věci, co jsem dělala pro YOLI, ale od počátku byly myšlené jako dárek, protože Simona jsem nečetla, takže artprinty už mají svůj nový domov.


Nedávno jsem s hrůzou zjistila, že nemám nic s tématikou Illuminae, tak jsem to musela napravit. Ta levá je z Illuminae a pravá z Geminy.


Sice jsem Temnější tvář magie ještě nečetla, ale hrozně se mi líbí tenhle motiv.


Taky jsem mírně aktualizovala svou úplně první záložku, která je inspirovaná Měsíčníma kronikama, což je jedna z mých srdcových sérií. Snažila jsem se o to, aby to vypadlo prakticky stejně, ale i tak doufám, že je vidět rozdíl a že jde vidět, která je novější. (Pokud by to nešlo poznat, tak novější je ta nalevo)


Se zhrozením jsem přišla na to, že nemám nic inspirovaného Pánem Prstenů. To nešlo. Musela jsem napravit.


Protože mám spoustu fandomových věcí a málo obených, tak jsem si vytiskla i něco, co se dá použít skoro ke všemu.


A jako poslední tu mám něco, co už jste tady na blogu mohli vidět a logicky to skončilo u mámy na den matek.


Tak co? Jak se vám líbí druhá várka?

(Jinak ohledně Etsy.. čekám, až se mi ozve někdo přes daně s termínem - zatím dvě ženský mi navrhly nějaké termíny, ale pak už neodepsaly s potvrzením :( takže asi budu muset ještě někomu dalšímu. Každopádně, budu se snažit o to, aby to bylo co nejdříve)
(Pokud byste znali někoho dobrýho přes daně, kdo dokonce i odepíše, dejte mi vědět :))

17 komentářů:

  1. Páni, to je úžasný. Hlavně to od Maasovy bych hned skoupila všechno. �� Jsi neskutečné šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! <3 hele, klidně mi napiš a můžeme se domluvit :)

      Vymazat
  2. Krásné :) Moc se mi líbí ty záložky jednotlivých dvorů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Musím uznat,že jsem na ně taky dost hrdá :D

      Vymazat
  3. <3 <3 Úžasný! Doufám, že se Ti brzo někdo přes daně ozve, abych mohla nakupovat jak divá :D Sleduju tvoji tvorbu už strašně dlouho a nemůžu se dočkat až se mi konečně poštěstí si od tebe něco koupit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc <3 psala jsem dalším lidem dneska, protože mě nebaví čekat na to, jestli se uráčí mi odepsat, tak snad se to nějak pohne :D

      Vymazat
  4. Jsou nádherné! :0 Mohla bych si někde zamluvit pár s citáty z Illuminae, EoS a Kostičasu? :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Určitě, napiš mi třeba na email nebo na instagramu do zpráv a domluvíme se :)

      Vymazat
  5. Nádhera :) Já mít více času tak si také hraju :D Nicméně můj čas zabírá škola, práce, tancování, kurzy a nové pracovní stáže :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! <3 mě by čas měla zabírat škola, ale extrémně mě to nebaví, takže asi tak :D

      Vymazat
  6. Druhá várka je snad ještě lepší než ta první :) Líbí se mi hlavně ty s tématem Dvora trnů a růží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! <33 na tématiku Dvoru už mám i pár dalších dokonce :D

      Vymazat
  7. Tyjo to je paráda! Taky bych si vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj jsi opravdu moc sikovna... je to strasne pekne... ja jsem neco doma taky zkousela a chtela jsem se te zeptat, kde si to nechavas vytisknout??

    OdpovědětVymazat