středa 4. ledna 2017

Knihomolské svíčky

Vzhledem k náročnému zkouškovému (aneb když si idiot navolí moc předmětů) v lednu nebudu na blogu moc aktivní.. A články budou spíše obecnějšího rázu (určitě chystám unboxingy jednoho svíčkového boxu a jednoho knižního) a recenzí bude po málu (určitě chystám sepsat shrnující recenzi na první čtyři díly Skleněného trůnu a možná opět udělám nějaké mini recenze, ale to se vše uvidí podle toho jak čas dovolí).

Proto jsem se rozhodla vás seznámit s mou novou obsesí a tou jsou knižní svíčky!


(uznávám, to S na konci je fakt extrémně velký :D a celý to mělo vypadat jako oheň. tak třeba příště)
EDIT (duben 2018): hodně z Vás teď kliká na tento článek a tak musím dodat i svíčky od Anet - AbyssCandle - svíčkám dělám etikety a na eshopu se objevují i různé záložky, artprinty a další ruční výrobky ode mě. Co se svíček týče, tak jim nemám co vytknout, krásně voní a rovnoměrně hoří. Doma mám většinu z nich a voní mi fakt všechny, krom jedné, ale to je tím, že nemám ráda sladké svíčky s vůní čokolády.
P.S. Jestli je tu nějaká svíčka, kterou byste si přáli, napište mě, nebo Anet a my to zvážíme :)

Začnu těmi, které určitě znáte. Svíčky od Markétky z @quackerbooks jste stoprocentně viděli a od půlky ledna si budete moct zakoupit i jiné než "měsíční knihomolské" svíčky (únorové si právě teď můžete u ní objednat), protože si bude otvírat svůj vlastní obchod na Etsy. Že se neskutečně těším je slabé slovo.

Osobně jsem zatím vyzkoušela jenom dvě, lednovou, která voní naprosto božsky, je svěží a tak pěkně mému nosu lahodí. Druhou je pak Fantastic Beast, ke které si pravidelně chodím přičichnout, protože opět voní naprosto božsky, trochu sladce, po lesních plodech.





Dalšími, které jsem vyzkoušela (a mám je na každé druhé fotce) jsou @merakicandles. Nebudu Vám vypisovat každou svíčku, kterou mám protože to bych tu byla ještě zítra (mám jich hodně :D, naštěstí ale většinu jsem dostala v rámci spolupráce, takže nejsem úplně švorc).

Heather má velký výběr a každý si tam něco najde. Ať už je fanoušek Harryho Potter, Sarah J. Maas (jak Dvoru, tak Trůnu), Cizinky, Leigh Bardugo nebo i Sherlocka Holmese.

Další skvělou věcí na MerakiCandles jsou měsíční svíčkové boxy. Na každý měsíc je nějaké téma a v rámci něho Heather vytvoří čtyři svíčky a od jiných umělců do boxu sežene doplňující předměty (únorový box je již vyprodaný, ale neskutečně se na něj těším! Téma je FANTASY RELATIONSHIPS).

Shameless selfpromo: pokud si zde budete chtít něco objednat, můžete použít můj slevový kod READING10, který Vám z ceny odečte 10%. (v lednu do obchodu přibude DESET nových skvělých svíček jako je Feyre, Oh My Stars, Marauders nebo Niffler).







Tím končí mé osobní zkušenosti se svíčkami, ale dám jsem odkazy i na svíčky které
A. chci
B. obdivuji
C. potřebuji

@literarylight jsou z VB, takže poštovné není tak devastující. Co se mi na nich líbí, že jsou "místní." Takže mají svíčky jako Scotland (tu moc ale vážně MOC chci/potřebuji/obdivuji).

Pak se nemůžu rozhodnout odkud chci svíčky více. Od @themeltinglibrary nebo od @inthewickoftime. Bohužel poštovné na jednu svíčku dvakrát převyšuje její cenu a za to mi to nestojí.

To samé platí na @novellyyours. Svíčky nádherné, ale to poštovnéééé :(

U těchto následujících je opět největším problémem poštovné, ale už tak moc po nich mé srdce netouží:
@littleinklingsdesign (ta prodává i nádherné záložky)
@koolandco
@wanderlightscandleco
@fragrancedfandoms
@biblioflames__fellowbookworms
@candleschezmelodie
@thewicklibrary
@hoshizoracandles
@sevenheartswaxco
@lumierecandleshop
@burningpagescandles
@threeknockscandles
@thecandlecodex
@bookandnookshop

Tak snad jsem Vás inspirovala k utrácení!

3 komentáře:

  1. Och, no to si ma naozaj inšpirovala :) Po "knižných" sviečkach pokukujem už dosť dlho a stále sa nie a nie odhodlať nejaké si objednať :) Ale vďaka tomuto článku som objavila aj nejaké nové "značky", keďže doposiaľ som Book Lovers Soy Candles a ešte zopár iných zahraničných. Vidím to tak, že si idem hneď nejaké objednať :D Ďakujem za tipy, skvelý článok :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jsem nevedela, ze neco takoveho existuje. Zajimave. Mam doma spoustu svucek Yenkee Candle, ale "knizni svicky" slysim poprve.

    OdpovědětVymazat