sobota 16. července 2016

Recenze: Než jsem tě poznala od Jojo Moyesové



Autor: Jojo Moyes

Název: Než jsem tě poznala (Me Before You)

Nakladatelství: Ikar

Rok vydání: 2016

Počet stran: 408












Recenze mála slov a hodně GIFů. A asi i spoilerů.




Než jsem tě poznala je jednou z těch knih co Vám zlomí srdce, absolutně ho rozdrtí na padrť a Vy stejně chcete více (potom se probrečíte týden a prosmrkáte bambilion kapesníků).







Já jsem šla do čtení s tím, že vím jak to skončí a o to to pro mě bylo horší. První slzy ukáply už v prologu.









Prostředek nebyl tak zlý (ohledně slz), ale naplnil mě nadějí, že třeba se všichni lidi pletou. Že to nakonec skončí happyendem. Že nakonec se Will rozhodne žít. Že skončí s Luisou spolu. Že mu nějakým zázrakem vrátí pohyblivost.

A už zase brečim. Proto jsem psaní téhle recenze odkládala. Fakt to bolí. Jenom vzpomínání na tuhle knížku bolí. Hrozně moc.










A pak když už si myslíte, že to nemůže být horší.. JE TO HORŠÍ. Ten. Dopis. Ten zatracený dopis. Dopis, který vezme to vaše rozdrcený srdce a polije ho olejem a zapálí. A pak vesele tančí okolo ohně.

(jsou jediný dva dopisy v knihách, který mě takhle dostaly, že jsem o nich přemýšlela ještě týdny potom - tento Willův a pak Taťánin z Oněgina)










Ale přes všechno tohle, ta knížka stojí za přečtení. Stojí to za to, nechat si zlomit srdce. Protože vám změní život. Otevře vám oči. Ukáže vám, že se nemáte bát žít.



Žádné komentáře:

Okomentovat